A Webáruház címe:
www.bababodystore.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
1. A szolgáltató neve: Baba Body Store
2. Adószám: 69975657-1-36
3. Nyilvántartási szám: 53956730
4. Székhely: MAGYARORSZÁG, 5000 SZOLNOK, MALOM UTCA 14. em.: 8 ajtó: 32.
5. Kamara megnevezése: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
6. A szolgáltató elérhetősége: +36 20 360 75 12, email: info@bababodystore.hu
7. Számlaszám: 11745004-24527248
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Telefon: +36 20 360 7512 (normál díjszabású)
E-mail: info@bababodystore.hu
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termék ismertetőben.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a "Szállítási információk" menüpontban olvashatóak.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
Elállási jog/Pénzvisszafizetési garancia
1. Egyedi igények alapján gyártott termékeinkrre nem vonatkozik sem a vásárlástól való elállás, sem a csere joga, sem a pénzvisszafizetési garancia.
Kivételt képez, ha az egyedi termék rosszul lett legyártva. (Például: kopott minta, szakadás stb.) Termékeinkről minden kiküldés előtt készül fotó, ami bizonyítja, hogy makulátlan állapotban csomagoljuk be.
2. Nem megfelelő méret rendelése esetén nem vonatkozik sem a vásárlástól való elállás, sem a csere joga, sem a pénzvisszafizetési garancia.
Kivételt képez, ha az egyedi termék rosszul lett legyártva. (Például: kopott minta, szakadás stb.) Termékeinkről minden kiküldés előtt készül fotó, ami bizonyítja, hogy makulátlan állapotban csomagoljuk be.
3. Méret cserét csak abban az esetben áll módunkban végrehajtani, ha a vásárló saját költségére visszaküldi futárszolgálattal/postai úton az adott terméket, és
valamint a termék árának 50%-át megtéríti, majd az ezt követő szállítási díjat.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
Bästa apotek för att köpa Professional Viagra 100 mg Sverige,
köpa Viagra. Tadalafil är precis som substanserna sildenafil och vardenafil. Med Apotek kan du
Viagra på nätet online till bästa pris. I Sverige är det nuvarande priset för Generisk Viagra 100 mg. Billiga piller. Nej, det går inte att köpa Viagra på nätet lagligt eller på apotek utan recept
Viagra receptfritt, eftersom Viagra är ett receptbelagt läkemedel är det inte tillåtet att köpa.
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.